Publicatii

Centrul multifuncţional. Ghid de realizareConvenţia internaţională cu privire la drepturile copiluluiCopiii care nu merg la şcoalăCopiii cu dizabilitati - Raport septembrie 2013, UNICEFCopil în România - O diagnoză multidimensionalăDezvoltarea abilităţilor emoţionale şi sociale ale copiilorEducaţia incluzivă în grădiniţă: dimensiuni, provocări şi soluţiiEducaţia parentală în RomâniaEducaţia părinţilorEstimarea dimensiunii fenomenului de abandon şcolar folosind metodologia analizei pe cohortăFamilii puternice - un program pentru educaţia adulţilorGhid de dezvoltare comunitară integratăGhid de educaţie non-formală şi consiliere psihologică pentru tinere provenind din medii defavorizateGhid de educaţie urbanăGhid pentru structurile cu responsabilităţi în prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar de la nivelul unităţii şcolare, de la nivel judeţean şi de la nivel naţionalGhidul de bune practici privind prevenirea și combaterea violenței școlareGhidul mediatorului şcolar (pentru comunităţile cu rromi)Ghidul pentru structurile cu responsabilități în prevenirea și combaterea violenței în mediul școlar de la nivelul unității școlare, de la nivel județean și de la nivel naționalIncluziunea şcolară a copiilor cu cerinţe educaţionale specialeInvăţământ obligatoriu de 10 aniManual pentru implementarea legii nr. 272 din 2004 privind protectia si promovarea drepturilor copiluluiMedia şi Drepturile CopiilorMedia – o educaţie de calitateMonitorizarea aplicării măsurilor împotriva segregării şcolare în RomâniaO şcoală pentru toţi - Accesul copiilor romi la o educaţie de calitateOptimizarea strategiilor de recrutare a părinţilor şi de consolidare a practicilor parentale dezvoltate în timpul cursurilor de educaţie parentalăParticipare, absenteism şcolar şi experienţa discriminării în cazul romilor din RomâniaPrevenirea si combaterea violentei în scoala : ghid practic pentru directori si cadre didacticeProgram pilot de intervenţie prin sistemul Zone Prioritare de EducaţieRaportul Alternativ privind respectarea Convenţiei ONU a Drepturilor Copilului în România (2008)Recomandarile Comitetului ONU pentru drepturile copiluluiReducerea violenţei între copii. Programul Putem alegeReport of the independent expert for the United NationsScoala aşa cum esteSituaţia copiilor cu cerinţe educative speciale incluşi în învăţământul de masăStrategii educaţionale centrate pe elevStudiu privind necesitatea implementării Strategiei Naţionale Integrate de Formare şi Dezvoltare a Competenţelor ParentaleViolenţa în şcoalăZone prioritare de educaţie

Abonare newsletter

Recomandă

Promovează-ne

fonpc